כולנו כבר עמוק בתוך הקורונה, אוטוטו סבב שלישי. כפי שכבר כתבתי כאן בתחילת המגיפה, לשיווק הדיגיטלי חשיבות רבה מאד בימים אלו, בהם כולנו קונים עם העיניים ועכבר המחשב.
מכיוון שלתמונות בעידן הזה חשיבות מאוד גדולה והשפעה ישירה על משיכת לקוחות, הרבה שואלים אותי מה ההבדל בין צילום אוכל שמגרה את החושים, לבין צילום מזון רגיל?
מה גורם לתמונת אוכל להזיל ריר? איך ניתן לראות את ההבדלים בין צלם אוכל מקצועי, לצלם מזון רגיל?
הדרך הטובה ביותר היא לשפוט על פי מראה עיניים, כלומר – לחפש בגוגל ״צלם אוכל״ ולראות תמונות של צלמים מובילים, אין לי ספק שבתת המודע שלכם, תרגישו מה עובד יותר ומה פחות. לא תמיד יהיה ברור לכם מה הפך את התמונה לבולטת יותר, אבל הרושם הראשוני שלכם יצביע עבורכם על התמונה המנצחת.
קבלו כאן כמה טיפים וסודות מקצועיים שיעזרו לכם להבין על מה אתם מסתכלים, ומה עושה את ההבדל בין צילום אוכל מקצועי ומגרה למוצר שגרתי יותר.
ולסיום, קבלו דוגמאות לצילומי אוכל מוקפדים ומגרים, אותם צילמתי בסטודיו שלי: